happy new year

Om snart åtta timmar är det dags för tolvslaget, det ska kyssas & skålas på alla olika håll. Det betyder att vi tar farväl av 2012 och välkomnar 2013. Året som har varit har gått så fort men jag har också hunnit med så mycket, lärt mig så mycket. Jag har blivit kär, fyllt 18 och gått ut första gången, tagit KÖRKORT!! rest till Thailand, Berlin, Barcelona, Estland & Ungern och blivit så väldigt mycket tryggare i mig själv, jag har fått mitt livs första panikattack, besökt en logoped för allra första gången och gjort mitt livs första gynundersökning. Jag har också förlorat någon som stod mig väldigt nära. Jag har sett döden och hela processen av hur en människa tar sitt sista andetag och allt där till. Det känns nästan lite sorligt att det här året går mot sitt slut eftersom det har varit ett så sjukt fint och händelserikt år. Även fast jag känner mig fruktansvärt tom så ser jag ändå fram emot det nya året. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


lite go-bitar från året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0