just my luck

dag 9 hemma, man kan väll säga att den kärlek jag normalt sett känner för min säng har svalnat, sjukt trött på att ligga här, sjukt trött på att missa roliga saker med mina vänner, sjukt trött på att bli anfådd av att gå upp för trappen, sjukt trött på att äta mat som inte smakar något och sjukt trött på att känna mig som en överkörd fågelunge. As lame inlägg jag vet, men är förjävla uppgiven just nu. Det har varit ett helvetes år med sjukdommar och antibiotika kurer hit och dit, kände inte att jag förtjänade att avsluta året såhär och att börja det nya året med ett immunförsvar på noll. fml

Kommentarer
Postat av: Amanda

<3 <3 <3

2013-12-27 @ 19:30:20
URL: http://mandiope.devote.se
Postat av: Amanda M.N

Mosis!!! Lider med dig <3 Jag hoppas verkligen att du blir frisk snart. Massa kramar!

2013-12-28 @ 16:49:33
Postat av: Frida

Hoppas 2014 blir ett bättre år gällande sjukdomar för din del! Krya på dig fjuwnis <3

2013-12-28 @ 17:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0