ta inga order

Mitt rum fylls av klädpåsar med prislappar och kvitton i, kläder jag antingen kommer att lämna tillbaka eller använda endast en gång, eller så får de plats längst in i garderoben där den extremt mönstrade tunikan från monki ligger och de bajsbruna sammetstightsen har sin plats. Varje gång jag får mens tänker jag shit är det såhär ont de gör, sen kommer jag på att jag levt med detta i cirka nio år. När första snön kom i år och jag körde bil, det var halkigt och moddigt, kändes som en helt ny upplevelse, sen kom jag på att det är min andra vinter som bilförare. Efter varje orgasm tänker man åherregud känns de såhääär bra. Varje gång man får feber tänker man att det aldrig någonsin varit såhär jävlig och tungt att ta sig från sängen. Och varje söndag är mitt rum precis lika stökigt som förra söndagen jag städade trots att jag lovade mig själv att hålla efter. Visst är de väll jävligt och underbart att allt inte bara har en första gång
 
darlings
   

Kommentarer
Postat av: Amanda M.N

Du är så duktig på att skriva Moa! Alltid lika underhållande att läsa din blogg ;D

2013-12-15 @ 16:05:35
Postat av: Maja

Men ååh vilken gosig bild <3

2013-12-16 @ 08:11:32
Postat av: Alicia

Good writing babe

2013-12-16 @ 09:59:23
Postat av: Alicia

Good writing babe

2013-12-16 @ 09:59:48
Postat av: Frida

Så bra skrivet mosis!

2013-12-16 @ 19:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0