"Resan genom ensamheten"

Det är sjukt hur tid kan springa iväg, hur år kan gå, det är så fint att bli en del av en annan familj, häftigt hur låtar kan få en att återfå nästintill varenda känsla, hur smak kan få en att minnas och hur de känns i hela kroppen när man saknar någon man älskar. Jag vet så mycket om mig själv, ändå så lite om hur mitt liv kommer att se ut. Jag är stor fast liten på samma gång, erfaren fast ändå obeprövad, oerhört nyfiken fast ändå jävligt nöjd.     
 
Livet är så långt, livet är så kort, allt går så oerhört fort, allt går så fruktansvärt långsamt. Plura 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

så sant! :)

2013-10-29 @ 14:57:59
URL: http://fwallentin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0