om att klappa sig själv på axeln

Är så stolt att jag tog mig igenom gårdagens undersökning trots extrem panik och rädsla, man är nog mycket starkare än vad man tror. Jag glömmer lätt bort saker jag upplevt och klarat av. Men ibland så slår det mig att jag bland annat har ridit kamel bland sanddynorna i afrika, att jag har gått ut gymnasiet, sett en människa ta sina sista andetag i mina armar, att jag har tagit körkort, åkt dressin i värmland, varit sjukskriven, överlevt en vandring, varit på möte hos en åklagare, sett andra snorta kokain, snorklat bland sjöhästar och nemo fiskar, jag har dansat på skansen, gjort en polisanmälan och tagit på ett par silikonbröst. Livet är så fantastiskt när man får drömma och blicka frammåt men också när man kan skratta och titta tillbaka på det som varit. Både det lättsamma, fantastiska men också det tuffa och svåra som stärkt och gjort mig till den jag är idag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Fint skrivet Mosis!

2014-04-08 @ 21:23:42
Postat av: Amanda M.N

<3

2014-04-11 @ 15:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0