Året 2014

Det här året har jag invigt systemet, röstat för första gången och serverat på ett bröllop. Gått till en ny frisör och fått hårfärgen "brinner det". Legat med dropp på amerikansk akutmottagning. Tampats med sömnproblem. Lagat mycket nya och smaskiga recept, mestadels vegetariska. Unnat mig resturangbesök och dagspa.Varit på en liten öluff i Grekland, sett otroliga vyer i Usa och haft underbara bad på Island. Har genomgått två fruktansvärda undersökningar samt min sista operation för visdomständer som resulterade i ett infektions och feber helvete.. Med andra ord har detta år bjudit mig på väldigt många prövningar, smärtor och ångest. Men trots det väldigt mycket njutning, glädje och oslagbara resor. TACK till alla som har stöttat mig, älskat mig och skrattat med mig i år. 2015 hoppas jag ger mig lite mer tur, mindre sjukhusbesök, så lite stress som möjligt och självklar fler fantstiska resor
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0