för vi har ju tagit studenten

den här tisdagen, jag tror för exakt ett år sen käkade jag en jävligt liten middag på hugo med min förre detta klass torparen. Jag drack drinkar på röda baren, shottade för mycket goldstrike på babyl och hånglade med alla tjejer i min klass, det var ladies night på k7. Kvällen var ljummen och jag rökte mina första cigg (ryktet säger att jag även käkade en?! men vad vet jag) I vilket fall en så sjuk och förbannat rolig kväll. Trodde aldrig jag skulle säga det här, men jag önskar att jag fick göra om min studentvecka för den ägde    
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

bästa dagen på hela studentveckan!!!! ååååh va kul vi hade <3<3<3

2014-06-16 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0