kärleken är ett brev skickat tusen gånger

Vi hade precis sett klart notebook, den absolut finaste kärleksfilmen som finns. Det hade varit vi i lite mer än nio månader. Jag tror att det hunnit bli höst. Jag hade gått med känslan så länge utan att våga säga nånting, visste inte om du kände desamma. Det var första kvällen vi sa de tre orden till varandra. Jag älskar hur du fortfarande tittar på mig som att jag är det vackraste du vet, jag älskar hur vi kan skratta och gråta tillsammans, jag älskar att du ler åt mig istället för att bli irriterad när jag har beslutsångest över småsaker, att du planerar din framtid tillsammans med mig, att du lägger allt åt sidan om jag behöver dig och att vi tar fram det bästa ur varandra. Jag älskar att du är du. Andreas♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda M.N

Åh vad fint skrivet! Så glad för er skull! :)

2014-06-09 @ 15:33:50
Postat av: Frida

Jättefint skrivet Mosis!!

2014-06-09 @ 23:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0