om du kommer hit igen, har du en plats där du kan vila

Kollade precis igenom min blogg och inser hur sjukt tråkig och ohändelserik den/mitt liv varit sen typ oktober. En väntan, en längtan, ett sparande, inför kommande äventyr. Min förhoppning är att få ordning på hälsan först, bli helt frisk. Få läka. Har väll mest skrivit om mitt jobb? som jag för övrigt slutar på om 20 dagar. Så min blogg speglar numera en inte helt frisk Moa som är ganska rastlös, slutkörd men förväntansfull. Jag vill att min blogg (liv) ska få lite mer livsglädje, spännande upplevelser och resor. Men det kommer väll.. Hoppas bara det är snart 


igår va jag hos frisören till kvart över nio på kvällen 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0