Året 2015

Under året som har gått har jag besökt en naprapat och en kbt-terapeft för allra första gången. Både löneförhandlat och sagt upp mig. Fått veta att jag har celiaki och testat på att jobba på olika förskolor. Jag har rest till Malta och varit med om ett helt fantastiskt två månaders äventyr på Nya Zeeland. Vågat mig på att hoppa bungyjump och skydive. Jag har varit mycket friskare och haft mer ork. Trots en hel del ångest och stress har jag blivit mycket bättre på att säga nej och lyssna på min kropp. Unnat mig mycket egentid och goda resturangbesök. 2016 hoppas jag att vi får en egen lägenhet, jag vill åka på fler häftiga resor och fortsätta att kämpa för en så stressfri tillvaro som möjligt. STORT TACK för detta år alla fina och puss och gott nytt år!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0