Det tog så lång tid att bli ung

Ni som känner mig vet att jag är 'ett organiserat kaos' när det gäller klädhögar och grejer. Vad som ser ut som ett bombnedslag har även det en baktanke. Jag gillar struktur men kan bli as stressad om för mycket planeras för långt innan. Samtidigt som jag ogillar ovisshet. Men ibland, ibland bara får jag dessa ryck. När hela rummet ska städas. När varje litet kvitto ska gås igenom, varje plagg granskas och de stora pappkassarna kommer fram för att fyllas med skit. Listor skrivs på saker som bör göras och inte göras. Listor har jag en fruktansvärd hatkärlek till. Händer alltid vid midnatt. Behovsstyrd, lat eller eget älskat system vad vet jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0