USA - Del Northe

Innan vi lämnade Cortez och den mer "new mexico" aktiga delen besökte vi ett museum om indiankulturen och gick i mysiga butiker där jag ville köpa med mig typ 100 nya drömfångare till min samling
 
Vi passade på att äta lite mer slafsigt och svinflottigt mexico käk
 
Resan närmade sig sitt slut. Vår sista natt på trippen sov vi i Del Northe en stad där allt var stängt halv åtta en lördagkväll. Vi hittade ett ganska lyxigt hotell som vi tog in på med en pårökt kvinna som visade oss rummet och med en helt underbar restaurang. Verkligen svinhög standard. Vi käkade trerätters med ankbröst och lamm. Vem kunde tro att ett sånt ställe skulle gömma sig mitt ute i ingenstans. När man öppnade dörrarna in till restaurangen satt människor från olika länder och det var som att komma in i en helt annan värld från den annars helt folktomma och bäcksvarta lilla byn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0