USA - Glenwood springs

Efter en vecka i Colorado hyrde vi bil för att åka längre ner på västsidan. Vi åkte samanlagt 160 mil och besökte ställen som var minst två gånger kebnekajses höjd. Badade i flera olika källor, åt äckliga och supersmarriga grejer, jag blev nekad att köpa drinkar. Två av de vanligaste meningarna under trippen var "jag lägger ner min röst" och "det var helt okej"

inte tråkigt att åka bil när naturen är så häftig och bergskanterna så branta att det nästan (men bara nästan) pirrar lite i magen när man smeker kurverna och kanterna saknar räcken


Hyrbilen aka de gömda marsvinet och vårt första motell

Morgondopp i varma källor med helt ok utsikt
 
Pappa och jag tog en linbana upp till en nöjespark som tyvärr var väldigt stängd förutom en bergodalbana som gick ner halva berget, kuuuuuuuuuuul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0